Veelgestelde vragen
Heeft u nog een vraag? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag. Echter is uw vraag al vaker voorbijgekomen. Dit zijn de meest gestelde vragen:
- Kan ik mijn auto parkeren?
- Hoe wordt de lengte vastgesteld?
- Is er een minimale gehanteerde lengte?
- Hoe vaak per jaar mag ik mijn voertuig halen / brengen?
- Hoe krijg ik toegang tot het terrein achter de poort?
- Hoe werkt de poortcode?
- Wanneer krijg ik mijn poortcode?
- Wat zijn de openingstijden wanneer ik mijn object op kan halen?
- Is er een opzegtermijn?
- Hoe lang is de poortcode geldig?
- Kan ik ook per maand betalen?
- Hoe wordt het jaarbedrag in rekening gebracht?
- Kan ik de stallingsruimte komen bekijken voordat ik klant word?
- Heb ik een vaste plek in de stalling?
- Kan ik mijn voertuig voorzien van stroom?
- Heeft de zon niet te veel invloed in een kas?
- Wanneer mijn object bij Parki is gestald, is hij dan automatisch verzekerd voor brand?
- Wat gebeurt er als mijn object schade oploopt bij het in- of uitrijden van de stalling?
- Mag ik zelf mijn object in de stalling zetten?
Kan ik mijn auto parkeren?
Heeft u bijvoorbeeld een camper en komt u met uw auto uw camper ophalen? U kunt uw auto achter de poort laten staan. Wij stallen dan uw auto in onze stalling. Deze service is gratis ‘Lang parkeren’.
Hoe wordt de lengte vastgesteld?
De lengte wordt vastgesteld op basis van de geregistreerde gegevens van de RDW. Dit gaat aan de hand van het kenteken (controleer uw lengte bij www.rdw.nl). Heeft u bijvoorbeeld een fietsenrek aan uw camper of caravan? Dan wordt de lengte van de caravan/camper hiermee verlengd. Met andere woorden: de maximale lengte wordt vastgesteld van dissel tot en met fietsenrek. Wij meten deze altijd zelf nog even op voor de zekerheid.
Is er een minimale gehanteerde lengte?
Ja, er worden minimale lengtes gehanteerd. Dit is daarmee de minimumprijs voor onze service. De minimale lengtes zijn als volgt:
- Caravan: 5,00 meter
- Camper: 5,00 meter
- Vouwwagen: 4,00 meter
- Auto: 4,50 meter
- Boot/trailer: 5,00 meter
Hoe vaak per jaar mag ik mijn voertuig halen / brengen?
Hieraan is geen limiet verbonden. Halen en brengen is in uw jaarprijs inbegrepen.
Hoe krijg ik toegang tot het terrein achter de poort?
U krijgt toegang tot het terrein door de toegangspoort te openen met uw persoonlijke poortcode. Deze poortcode is voor u altijd hetzelfde, maar werkt alleen op de hele dag dat u uw object komt halen of brengen.
Hoe werkt de poortcode?
U krijgt een persoonlijke code om zelf de elektrische poort te openen, zodat u uw caravan goed beveiligd achter de poort kunt plaatsen. U kunt uw caravan dan op een door u zelf vast te stellen tijdstip ophalen én brengen. Na drie minuten sluit de poort automatisch. Wanneer u de code opnieuw invoert opent de poort weer. Invoeren is heel eenvoudig, u hoeft de cijfers maar in te toetsen (vergeet # op het laatst in te voeren)
Wanneer krijg ik mijn poortcode?
U krijgt uw poortcode zodra u een haal- of brengafspraak heeft gemaakt via het bij ons bekende emailadres.
Wat zijn de openingstijden wanneer ik mijn object op kan halen?
Parki is 365 dagen per jaar open, van 8 tot 20 uur. Wij stellen het op prijs als u 48 uur vooraf uw ophaalbericht aan ons doorgeeft.
Is er een opzegtermijn?
Wij hanteren een stallingsperiode van één jaar. Na het einde van het eerste jaar en de daaropvolgende jaren wordt de overeenkomst telkens stilzwijgend voor één jaar verlengd. Één maand voor de verlenging krijgt u een nieuwe factuur. Wanneer u die betaalt, wordt de overeenkomst automatisch verlengd. Besluit u om niet te verlengen, omdat u uw object heeft verkocht of om een andere reden, dan is een mailtje voldoende. Zonder opgave van redenen.
U kunt tussentijds opzeggen. Dan vervalt uw stallingsovereenkomst op het jaarlijks verlengingsmoment.
Hoe lang is de poortcode geldig?
Uw poortcode staat vast zolang u bij ons klant bent, maar werkt alleen op de afgesproken haal- of breng dag.
Kan ik ook per maand betalen?
Het is bij Parki alleen mogelijk om per jaar te betalen.
Hoe wordt het jaarbedrag in rekening gebracht?
U krijgt van ons een factuur nadat uw object voor het eerst is gebracht, waarbij u een jaar vooruit betaalt.
Kan ik de stallingsruimte komen bekijken voordat ik klant word?
U bent benieuwd naar onze stallingsruimte en wilt graag eerst komen kijken? Geen enkel probleem. Wij laten u graag onze stallingen zien. Neem met ons contact op voor het maken van een afspraak.
Heb ik een vaste plek in de stalling?
Uw voertuig heeft altijd een vaste plek en wordt in principe niet verzet. Het is natuurlijk wel mogelijk dat u bij terugkomst van vakantie een andere plek krijgt toegewezen dan de vorige keer.
Kan ik mijn voertuig voorzien van stroom?
Onze stallingen zijn voorzien van stroompunten voor voertuigen. Wij kunnen uw voertuigen voorzien van stroom. Ook caravans met movers zien we steeds vaker gebruik maken van deze service. De kosten van een stroompunt worden aan de start van ieder jaar opnieuw vastgesteld op basis van de energieprijzen.
Heeft de zon niet te veel invloed in een kas?
Uw object is beschermd tegen seizoensinvloeden doordat het glas wit is gemaakt. De stallingen zijn uitstekend geventileerd en daarbij voorzien van zonwerende schermen.
Wanneer mijn object bij Parki is gestald, is hij dan automatisch verzekerd voor brand?
Nee, het is voor ons niet mogelijk uw voertuig te verzekeren. Indien gewenst, dient u zelf te zorgen voor een cascoverzekering van het object, zodat het object bijvoorbeeld verzekerd is tegen brand. Heeft u het object casco verzekerd, dan wordt in geval van brand de schade aan uw object vergoed door uw verzekering. Of u uw object wilt verzekeren is uw eigen vrije keuze.
Wat gebeurt er als mijn object schade oploopt bij het in- of uitrijden van de stalling?
Wanneer wij tijdens stallings- of verplaatsingswerkzaamheden schade toebrengen aan uw object, zijn de herstelkosten voor onze rekening.
Mag ik zelf mijn object in de stalling zetten?
Wij accepteren niet dat andere mensen zomaar caravans en campers langs uw voertuig bewegen. Het binnen en buitenzetten van objecten wordt daarom alleen gedaan door de stallinghouder om schade te voorkomen. Om die reden is een koppelingsslot niet toegestaan en ook het plaatsen van wielklemmen is verboden.
We hebben we nog enkele plaatsen vrij.
je kunt je hieronder aanmelden.